من ...


من ...

              

 

                          من یه دخترم ...

 

         دخترانه ناز میکنم و دخترانه حسادت میکنم !!!

 

                       منم لیلای عاشق ...

 

  دخترانه میخندم پس اگر مرا خندان دیدی برچسب هرزگی بر

 

                       پیشانی ام نزن ...

 

 آری من همان دخترم که عشوه هایمبر باد میدهدغرورمردانه ات

 

                                                                    را ...

 



نظرات شما عزیزان:

ریحانه
ساعت14:09---3 ارديبهشت 1393
وبت بسیار بسیار بسیار زیبا بود

همه ی مطالبتون رو خوندم عااااااالی بود

واااااااقعا ممنون از اینکه بهم سرزدین
پاسخ:مرسی ابجی جونم هرروز بیا واقعا خوشحال میشم راستی بیا همو بلینکیم باش؟


ریحانه
ساعت14:08---3 ارديبهشت 1393
زیبا بود
پاسخ:مث تو زیبا بود عجقم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ ها: اבامـہ ے مـطلـب

سه شنبه 26 فروردين 1393برچسب:, ساعت 22:9 توسط فاطمه جون✘